Eczacılık Fakültesi Taban Puanları


YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL)   Eczacılık Fakültesi (Başarı Burslu) SAY-2 347,148

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR)   Eczacılık Fakültesi SAY-2 342,428
ANKARA ÜNİVERSİTESİ   Eczacılık Fakültesi SAY-2 344,487
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ (ERZURUM)   Eczacılık Fakültesi SAY-2 342,022
EGE ÜNİVERSİTESİ (İZMİR)   Eczacılık Fakültesi SAY-2 343,178
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ (KAYSERİ)   Eczacılık Fakültesi SAY-2 342,657
GAZİ ÜNİVERSİTESİ (ANKARA)   Eczacılık Fakültesi SAY-2 343,444
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ (ANKARA)   Eczacılık Fakültesi SAY-2 346,4
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ (MALATYA)   Eczacılık Fakültesi SAY-2 342,072
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ   Eczacılık Fakültesi SAY-2 342,932
MARMARA ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL)   Eczacılık Fakültesi SAY-2 344,397
MERSİN ÜNİVERSİTESİ   Eczacılık Fakültesi SAY-2 342,316
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL)   Eczacılık Fakültesi SAY-2 325,655
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ (KKTC-LEFKOŞA)   Eczacılık Fakültesi SAY-2 306,815

ege eczacılığı ıstyrm nasıl orası

merabaaa bn meslek lisesindeyim son sınıf öğrencisiyim eczacııılık bölümüne geçebilirmiim bilgi verebilirmisiniz

ben denmeler de 357 puan yapıyorum eczacılığa gidebilir miyim?

bn eczacılık okumak istiyorum ama meslek hakkında ve üni.
hakkında fazla bi bilgim yk. okuyan birileri vrsa lütfen dersler hakkında bilgi verebilimi.

arkadaşlar ben tm bölümündeyim yanii 10.sınıf öğrencisiyim eczacı olmak istiyorum bu yüzden ordan puanım tutarsa fakülteye gidebilirim demi soruma cevap veren herkeze teşekkürler

merhaba arkadaşlar ben ticaret meslk lisesnde web programcılığı alnnda okyrm.bu yıl son olucak 2 yıllık olarak eczacılık okmak istyrum ama meslk lisesi meznları okuyablyrmu bilmyrm bana yardımcı olursanız sevinrm

eğer yeterli puanın olursa ve katsayı puanı düşülerek de tutturabilirsen sınavda sayısala geçiş yaparak istediğin şekilde rahatça girebilirsinnn...

Ben 9 Sınıf Öğrenciziyim. Eczacı Olmak İstiyorum Ama Ne Yapacağımı Bilmiyorum Yardım Edermisiniz.

ben son sınıfa geçtim tıp istemiyorum fakat eczacılık istiyorum..ilerde eczacılık bitcek falan filan diyorlar ama sizce önü açık mı rahat iş ortamı bulabilrmiyim?

ya eczacı olmak için kaç puan gerektıqını bılen bırısı bıle yok mu bılen varsa sölesın lutfen !

eczacılık 343,,,,356 arası

bende eczclk istiorm aslınd pek ilgmi çekmio ama yine de eczcı olmk mntıklı geliyo bna napcmı bilmiorm eczclk okuynlarımız lütfen bna yardım etsin...:(

ben gazi de okuyorum .tıp i 1 puanla kaçırdım.mutsuz olurum sanıyordum ama yazdiğima her gün şükrediorum.egitimi agır ama laboratuar dersleri çok eglenceli geçio.beyaz önlük giyme hazzı paha biçilemez:)şu an diş ve ecza bana en mantıklı meslek gelio. tıp ve ecza zorluğu aynı ağırlıkta.devlet açıktan atıo ecza yı.

bende 11.sınıf öğrencisiyim..ve eczacılık okumak istiyorm..ilerde eczacılığın önü kapanıcak tarzında söylentiler var bu söylentiler olukça kafamı karıştırdı..bilgileriniz dahilinde beni bilgilendirirseniz sevinirimm:)

istemeyerek yapamazsın bence....

FAZLA BU KONU HAKKINDA BİLGİM YOK BU SENE 12 SINIFIM HALA BÖLÜMÜ SECMEDİM BANA ECZACILIK HAKKINDA BİLGİ GÖNDERİRİMİSİNİZ

yha bn 1o. sınıf ögrencisiyim sayısal blümünü seçtim tıp yada eczacılık istiorum ama korkuyorm açıkçası öss yi yine degiştirdiler ne yapcam bilmiorm iş imkanları yerleşmesi nasıl olacak belli degil ve bnlarda benim moralimi bozzuyo ve çalışamıorm geceleri uyku tutmaz oldu snıf arkadaşlarmda yoruldu artık bişey bilmeden hareket etmekten artık biri bize yol göstersin lutfen
=(

ygsde kaç puan almak gerek

ygs de kaç puan almak gerek

ben6da 369 7de334 aldım bu sene kac almam gerekioooooooo bu sene deli gibi calısıom bakın

Türkiyede heryıl binlerce eczane kapnıyor fakat çoğu arkadaşım bunun farkında değil. Siz sadece gözünüzün önünde olan eski eczanelerle kıyaslıyosunuz artık eczane açacak yer yok türkiyede olan yerlerde anında doluyor gidin tıp okuyun daha iyi...

meraba ben 9.sınıf öğrencisiiym seneye bölüm seçmem gerek eczacılık yani sayısal istiyorum ama bazı sitelerde eczacılık okuyanlar yorum yapmış çok zor filan diyolar ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz...?

meraba ben serpil 9. sınıf öğrencisiyim sneye bölüm seçmem gerekiyor eczacılık istiyorum ama bazı sitelerde çok zor bi meslek filan diyolar ne yapmam lazı m yardımcı olun

ben 20 yaşındayım ve bir eczacıyım puan kırma olayı eskiden fazla olacakmış benim dönemimde çoktu ama bn 1. de kazandım..

ayyy bu mesleği çok beğendim acaba napıyim bilmiyorum ki yani

beğenmekten vazgeçin

2009 da üni ye yerleştim bu yıl eczacılık için tekrar hazırlanıyorum puan kırılma olayı eski yıllara göre daha mı az olacak bilen biri aydınlatabilir mi. bir sorumda sıralamalar mf3 mf 4 ayrı ayrı mı olacak. yani biz sadece sağlık bilimi tercihi yapacak adaylarla mı yarışmış olacağız.
bir de kırılan puanı kaç netle kapatabilirim

iii

ben gaziantepliyim eczacılık okumak istiyorum. ünversitede hangi konular çıkacak acaba...

ben inönü de eczacılık okuyorum fazla zora gelemem diyosan ben öss de calıstım ünvrst de bu kadar calışmam diyosan gazi ya da anadalu ünvrst sine git sakın malatya ya gelip hayatını karartma...benden sana tavsiye...

anadolu üniversitesine gidip okudun da mi kolay diyorsun bilmeden konuşmayalım lütfen

süpey bi meslek

bu bilgiler hangi seneye ait

üstte yazıor üni göre

eczacı olmak için kaç puan gerek

herkeze merhabalar ben endüstri meslek lisesi örencisiym 9. sınıfta okuyorum ve eczacılık bölümünü cok istiyorum fakat puanlarım yeterli deil yakın doğu üniversitesi (kktc) 306,815 en düşük puan ile alıyormuş girme imkanım nedir yardım ederseniz cok sevinirim simdiden tesekkrler... :)

ben eczacılık okumak istiyorum nasıl çalışılması hakkında bilgi verirmisiniz

Yeni yorum gönder

Bu alanın içeriği gizlenecek, genel görünümde yer almayacaktır.
  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.
  • İzin verilen HTML etiketleri: <a> <em> <strong> <cite> <code> <img> <b> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.

Biçimlendirme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

E-Bordro Giriş

e bordro

Hava Durumu

Antalya
Ankara